Safinafanclub

De voordelen van videoconferencing

Als u denkt dat vergaderen over een lange afstand lastig is, heeft u het mis. Dankzij videoconferencing, ofwel videocommunicatie, vergadert u zonder problemen wereldwijd. Het plannen van wekelijkse, maandelijkse of jaarlijkse vergaderingen op een specifieke bestemming behoort tot de verleden tijd. Dankzij videoconferencing worden er enorm veel kosten bespaart. Denk aan reis- en verblijfskosten. En wat dacht u van de reistijd welke nu ingezet kan worden voor andere doeleinden? Bovendien wordt milieuvervuiling teruggedrongen. Denk aan alle vluchten en autoritten wereldwijd die nodig zijn om alle genodigden van een vergadering bij elkaar te brengen.

Tel alle verspilde kosten bij elkaar op en investeer in videoconferencing

Wanneer u alle verspilde kosten bij elkaar optelt, heeft u al snel het bedrag bij elkaar om te investeren in videoconferencing. Vervolgens profiteert u jarenlang van deze investering en bespaart u in de toekomst ontzettend veel geld en tijd. Bovendien biedt videoconferencing de mogelijkheid tot spoedvergaderingen. Dit draagt bij aan productiviteit en efficiëntie. Er kan eenvoudiger ingespeeld worden op situaties door direct een conference call te plegen. Problemen worden sneller opgelost en andere werkzaamheden kunnen vervolgens direct weer opgepakt worden. Ook bedrijven die niet veel vergaderen buiten kantoor hebben baat bij videoconferencing. Wanneer u regelmatig belt, mist u een groot deel van de communicatie, namelijk de non-verbale communicatie. Deze communicatie bepaalt tot wel 70% van een boodschap.

Laat een kwalitatief systeem installeren door experts

Heeft u interesse in videoconferencing? De experts van InAVate komen graag zo snel mogelijk bij u langs. Zij denken graag met u mee voor een passende oplossing welke speciaal afgestemd is op de behoeften van uw bedrijf. Naast videoconferencing, is dit bedrijf u ook graag van dienst op het gebied van narrowcasting, LED Walls, Live Streaming & Archiving en nog veel meer. Neem contact op met dit bedrijf of maak een afspraak en ontvang persoonlijk advies.

https://www.inavate.nl/
Safinafanclub

Condensdroger tweedehands: Waar moet u opletten bij de aanschaf?

Bij het aanschaffen van huishoudapparatuur kijken wij vaak naar hoe het apparatuur eruit moet zien. Zo begint u te denken aan hoe het apparaat waar u op zoek naar ben zal staan te midden van het apparatuur dat er al bij u in huis staat. Zo misschien ook met een condensdroger. Een condensdroger is een apparaat dat voor heel veel gemak en tijdsbesparing. Zo zult u niet eerst u kleding hoeven op te hangen en eerst moeten wachten totdat uw was droog is. Zo kunt u ook meer wasjes draaien omdat u niet zonder ruimte komt te zitten zoals bij hebt bij het ophangen van kleren. Ondanks dit een leuke aankoop is voor uw woning, zijn er toch zaken waar u aan moet denken bij de aanschaf van dit apparaat. Zeker als het gaat om een tweedehands condensdroger.

Levensduur van het product

Een condensdroger is een aankoop die in de meeste huishoudens een keer per 7 a 8 jaar wordt gedaan. Na deze tijd is het vaak tijd voor vernieuwing van het product. Een tweedehands condensdroger kan dus door de vorige eigenaar al een aantal jaren in gebruik zijn. De vraag is dus hoelang u hier nog van kunt genieten. Neem niet gewoon aan wat de verkoper zegt. Vraag of ze de bon nog hebben. Zo kunt u zelf achterhalen hoe oud de condensdroger is. Vraag bij de leverancier na hoe lang u garantie heeft

Let bij het doen van de aankoop op de energielabel

Let ook op de energielabel van het apparaat. Een condensdroger verbruikt energie en als u milieubewust wil zijn dan is het van belang om ervoor te zorgen dat u het verbruik van dit product in overweging neemt. Er zijn nieuwe condensdrogers te koop voor elk budget, elk met een andere energielabel. Als u er een koopt met de energielabel A dan betekent dat, dat het product zeer weinig energie verbruikt. Dit hoeft niet meteen te betekenen dat u voor deze condensdroger super veel geld hoeft kwijt te zijn. Als u dus denkt aan een het kopen van een tweedehandse condensdroger en u ook aan het milieu wilt denken dan moet u deze overweging maken. Wellicht is het kopen van een een nieuwere en zuinige droger handiger indien de tweedehandse droger niet al te zuinig is.

De trommelinhoud van de condensdroger

Elk huishouden spendeert een apart aantal uur aan het doen van de was. Als u een groot gezin hebt dan zal u meer uur aan het doen van de was kwijt zijn. Bent u alleen dan zal dit vast minder zijn. Daarom is de trommelinhoud van de droger belangrijk. Hoe kleiner de trommel is, hoe minder was erin past. En hoe minder was er in de droger past, des te meer droogsessies t zult hebben. Dit betekent dat u veel langer dan nodig is bezig bent met het doen van de was. De meeste drogers hebben een inhoud van 7 kilo. Dit is voor een gemiddeld gezin van 3 tot 4 mensen genoeg. Neem dit is mee in gedachten bij het doen van uw aankoop. Een condensdroger tweedehands kopen kan in vele gevallen voordelig zijn, maar dat is niet altijd zo.

https://wgswitgoed.nl

De smartwatch is in opkomst en wordt steeds populairder door de wereld heen

Voor een product dat slechts kort geleden door velen werd bekritiseerd, heeft de smartwatch een nieuw elan gekregen op de Amerikaanse markt. Inderdaad, in plaats van een mislukt product te zijn, verwachten we dat het eigenaarschap van de Amerikaanse smartwatch tegen het einde van 2020 groter zal zijn dan dat van de goedkopere en meer alomtegenwoordige activity tracker. Dit ondanks het feit dat eigenaren van smartwatches een gemiddelde prijs betaalden van bijna 2,5 keer die van activiteit kopers van trackers (volgens de NPD Connected Intelligence Wearables Industry Overview and Forecast, december 2017). De groei wordt aangedreven door de Apple Watch, maar het is een succes dat een rimpelig effect zal hebben op smartwatch-merken die ook in de Android-markt aan de behoefte van de consument voldoen.

Er werden in 2017 al meer dan 43 miljoen apparaten verkocht

Aan het begin van 2017 stond het eigendom van de activiteitentracker onder Amerikaanse volwassenen op meer dan 43 miljoen apparaten – ruim meer dan het dubbele van het aantal eigenaren van smartwatchs. Dit was logisch, gezien de grote prijsverschillen tussen de categorieën, een betere levensduur van de batterij voor trackers en de groeiende pijnen die de ruimte van het smartwatch voor het laatste jaar teisterde.

Bovendien werden veel oudere smartwatches over het algemeen als te groot beschouwd om een ​​echte vervanging voor de activity tracker te zijn. Wat ooit consumenten naar activity trackers trok, hun eenvoud, heeft de laatste tijd tegen de categorie gewerkt. Consumenten zijn nu op zoek naar meer geavanceerde gebruikscasussen met functies zoals intelligent volgen van gezondheid en fitness, evenals gebruiksvriendelijke meldingen en berichten. Velen zijn ook op zoek naar wearables als controlehub voor zaken als muziek en domotica. Dientengevolge veranderen veel bestaande eigenaren van activiteitstrackers en nieuwe kopers van de smartwatch.

De lancering van de Apple Watch heeft ook groei bewerkstelligd

Dit proces is versneld door de nieuwste lancering van de Apple Watch Series 3 met ingebouwde cellulaire connectiviteit en lagere prijzen voor de oudere Watch Series 1 en 2. Eind 2017 zullen NPD-projecten die Apple zal hebben verkocht bijna 17 miljoen Apple Watches in de VS sinds de oorspronkelijke lancering van het apparaat in april 2015.

Bovendien verschuift de mix van activity trackers, omdat de smartwatch een groter percentage van de markt bestuurt. Als high-end activity tracker-kopers bijvoorbeeld verder up-market gaan naar de smartwatch, zullen veel goedkopere en meer basale activity trackers een toenemend percentage nieuwe verkopen overnemen.

Om een ​​beter inzicht te krijgen in de veranderende dynamiek tussen de smartwatch en activity tracker, produceert NPD een tweejaarlijkse eigendomsprognose van de markt. Op basis van die prognose is de onderstaande grafiek van mening van de verschuivende eigendomsverhoudingen bij Amerikaanse volwassenen in de loop van de tijd en vooruit geprojecteerd.

 

Voor een product dat slechts kort geleden door velen werd bekritiseerd, heeft de smartwatch een nieuw elan gekregen op de Amerikaanse markt. Inderdaad, in plaats van een mislukt product te zijn, verwachten we dat het eigenaarschap van de Amerikaanse smartwatch tegen het einde van 2020 groter zal zijn dan dat van de goedkopere en meer alomtegenwoordige activity tracker. Dit ondanks het feit dat eigenaren van smartwatches een gemiddelde prijs betaalden van bijna 2,5 keer die van activiteit kopers van trackers (volgens de NPD Connected Intelligence Wearables Industry Overview and Forecast, december 2017). De groei wordt aangedreven door de Apple Watch, maar het is een succes dat een rimpelig effect zal hebben op smartwatch-merken die ook in de Android-markt aan de behoefte van de consument voldoen.

Er werden in 2017 al meer dan 43 miljoen apparaten verkocht

Aan het begin van 2017 stond het eigendom van de activiteitentracker onder Amerikaanse volwassenen op meer dan 43 miljoen apparaten – ruim meer dan het dubbele van het aantal eigenaren van smartwatchs. Dit was logisch, gezien de grote prijsverschillen tussen de categorieën, een betere levensduur van de batterij voor trackers en de groeiende pijnen die de ruimte van het smartwatch voor het laatste jaar teisterde.

Bovendien werden veel oudere smartwatches over het algemeen als te groot beschouwd om een ​​echte vervanging voor de activity tracker te zijn. Wat ooit consumenten naar activity trackers trok, hun eenvoud, heeft de laatste tijd tegen de categorie gewerkt. Consumenten zijn nu op zoek naar meer geavanceerde gebruikscasussen met functies zoals intelligent volgen van gezondheid en fitness, evenals gebruiksvriendelijke meldingen en berichten. Velen zijn ook op zoek naar wearables als controlehub voor zaken als muziek en domotica. Dientengevolge veranderen veel bestaande eigenaren van activiteitstrackers en nieuwe kopers van de smartwatch.

De lancering van de Apple Watch heeft ook groei bewerkstelligd

Dit proces is versneld door de nieuwste lancering van de Apple Watch Series 3 met ingebouwde cellulaire connectiviteit en lagere prijzen voor de oudere Watch Series 1 en 2. Eind 2017 zullen NPD-projecten die Apple zal hebben verkocht bijna 17 miljoen Apple Watches in de VS sinds de oorspronkelijke lancering van het apparaat in april 2015.

Bovendien verschuift de mix van activity trackers, omdat de smartwatch een groter percentage van de markt bestuurt. Als high-end activity tracker-kopers bijvoorbeeld verder up-market gaan naar de smartwatch, zullen veel goedkopere en meer basale activity trackers een toenemend percentage nieuwe verkopen overnemen.

Om een ​​beter inzicht te krijgen in de veranderende dynamiek tussen de smartwatch en activity tracker, produceert NPD een tweejaarlijkse eigendomsprognose van de markt. Op basis van die prognose is de onderstaande grafiek van mening van de verschuivende eigendomsverhoudingen bij Amerikaanse volwassenen in de loop van de tijd en vooruit geprojecteerd.

 

https://electronicagadgets.nl/smartwatch/