Bedrijven

Mediator Utrecht

Met een mediator Utrecht lost u uw conflict op

Iedereen komt in zijn leven wel eens in een conflictsituatie terecht. Vervelend, want het houdt u bezig. Sommige mensen slapen er zelfs nachten niet van. De vraag is of dat nodig is, of het niet anders kan. Ons antwoord: nee, dat is niet nodig. Met een mediator Utrecht komt er iemand tussenbeide, iemand die onpartijdig is en er voor zorgt dat u beide weer verder kunt. Wel moet u bereid zijn om na tussenkomst van uw mediator Utrecht wat water bij de wijn te doen.

Mediation op de werkvloer

Arbeidsconflicten: wie heeft er niet ooit mee te maken gehad. Heel erg vervelend, omdat het hier ook nog eens over uw inkomen gaat. Als u en uw werkgever (of uw leidinggevende) lijnrecht tegenover elkaar staan, komt u er vaak niet meer uit. Beide partijen willen niet toegeven. Een mediator Houten komt niet tussen u in staan, maar naast u én de tegenpartij. Hij vraagt en hoort en brengt u weer enigszins tot elkaar. De mediator Houten weegt de belangen, en uiteindelijk komt er een akkoord waar u beide mee verder kunt. Niet 100% zoals u dat zou willen, maar u kunt er mee leven. En het belangrijkste: het conflict is van de baan.

Scheiden doet lijden

Een scheiding is op zich al pijnlijk genoeg. Er samen niet uitkomen maakt dat alleen maar erger. Uw mediator Gouda luistert naar u en naar uw partner. Hij bemiddelt en kiest een middenweg waarmee u beide uw leven weer opnieuw kunt gaan inrichten. Zeker als er kinderen in het spel zijn, is dat ontzettend veel waard. Met dank aan uw mediator Gouda.

Mediation spaart verdriet en geld

Natuurlijk werkt uw mediator Maarssen niet gratis, maar de kosten voor uw mediator Maarssen zijn verwaarloosbaar t.o.v. bijvoorbeeld dubbele lasten, een oneerlijke verdeling of een achterstallige betaling. En dat uw pijn, boosheid en verdriet daarover langzaam gaan verdwijnen, zorgt ervoor dat u weer beter in uw vel zit.