Bedrijven

Regel uw echtscheiding vlot met de hulp van een betrouwbare mediator

Een mediator brengt rust

Een scheiding is voor niemand leuk, zowel de partners als kinderen en familieleden lijden er enorm onder. Bovendien ontstaan er vaak conflicten wanneer jullie onderlinge afspraken over de toekomst maken. Een mediator kan hierbij helpen. Een mediator is namelijk een onpartijdig persoon die u tijdens de gesprekken met uw ex-partner begeleidt. Het doel van een mediator is om een scheiding op een rustige manier te regelen, zodat beide partijen tevreden uit de onderhandelingen komen.

Een echtscheiding in Arnhem regelen

Woont u in de omgeving van Arnhem en gaat u scheiden, roep dan de hulp in van Van Den Dungen Mediation. Deze betrouwbare mediator Arnhem luistert aandachtig naar beide kanten van het verhaal en zoekt naar gemeenschappelijke belangen. Door onderlinge conflicten rustig en vreedzaam op te lossen, probeert hij duidelijke en vooral haalbare oplossingen te bereiken. Dankzij Van Den Dungen Mediation verloopt een echtscheiding in Arnhem rustig en efficiënt, met goede en duidelijke afspraken tot gevolg.

Een efficiënte methode

Om tot een duurzame overeenkomst te komen, volgt deze betrouwbare mediator Arnhem een vast stappenplan. Zo moet er eerst en vooral aan de kinderen gedacht worden. U moet samen met uw partner tot een goede omgangsregeling komen. Vervolgens zijn alle andere financiële aspecten, zoals het huis en de inboedel, aan de beurt. Eens al deze praktische zaken onderling geregeld zijn, legt Van Den Dungen Mediation deze tenslotte duidelijk op papier vast.

Conflicten oplossen

Van Den Dungen Mediation is een ervaren mediator in Arnhem. Naast scheidingen kan u hem ook inschakelen voor bouwconflicten en samenwerkingsconflicten. Hij probeert telkens alle onderlinge problemen vreedzaam op te lossen. Dankzij de efficiënte aanpak van Van Den Dungen Mediation worden de emoties gecontroleerd en wordt elk meningsverschil snel en definitief geregeld!