Safina fanclub
Bedrijven

Uw eigen Ibiza party met Ibiza kussens

Creëer met Ibiza kussens uw eigen Ibiza sfeer

Ibiza: u zou er het liefst vier keer per jaar heen gaan, of zelfs gaan wonen wellicht. Maar ja. Gelukkig kunt u met Ibiza kussens thuis uw eigen Ibiza zithoek creëren. Met de zon op uw bol en een lekker drankje in uw hand waant u zich bijna op dat heerlijke, zonovergoten eiland met zijn typische sfeer. O ja, vergeet het strandzand niet!

Zo vaak u maar wilt

Op vakantie gaan is altijd leuk, maar kost nogal een duit. Dat heeft u er graag voor over. Maar wat nou als u een geweldig alternatief heeft, omdat we een heerlijke thuiszomer hebben? Richt uw tuin of balkon opnieuw in en maak eventueel een mooi afdak en een zijwand. Dan zit u lekker uit de wind, en hopelijk toch nog in de zon. Als u goed naar de kleuren kijkt, dan gaan Ibiza kussens ook nog eens heel goed samen met Balinese parasols. Uiteraard kunt er ook voor kiezen een volledig Oosterse sfeer neer te zetten.

Klein Bali

Noem uw eigen zonnige plekje Klein Bali, Bali@Home of verzin zelf een klinkende naam. Reken maar dat uw vrienden graag komen vertoeven onder die kleurrijke Balinese parasols. Een mooie vlaggenlijn doet het ook vaak goed. Kopje Bali thee erbij?

Aankleden maar

Nee, we bedoelen niet dat u zichzelf Oosters moet aankleden, maar dat mag natuurlijk wel! Maar wat dacht u van een prachtig wandkleed tegen die nog kale muur? Of wilt u een mooie rotan fauteuil die ook bij de huidige setting past? Kijk zeker ook eens voor een trendy, gipsy tafel, waarop u die heerlijke hapjes en drankjes serveert. U zult zien dat u helemaal tot rust en tot uzelf komt, als die sfeervolle hoek eenmaal is ingericht.