Hobby en vrije tijd

De DGT Centaur zorgt voor schaken op jouw niveau

Stop met het gebruik van computerschermen, tablets of telefoons en start met schaken met DGT Centaur. Een écht bord met échte schaakstukken. Je zet hem aan en doet je eerste zet! De DGT Centaur is er altijd om je uit te dagen, om je spel te helpen ontwikkelen en om je scherp te houden! Veel andere schaakcomputers zijn ervoor gemaakt om tegen jou op de hoogste sterkte te spelen. Ze zijn vaak onmogelijk te verslaan. Op lagere niveaus spelen ze onnatuurlijk en onmenselijk. Ze zijn gewoon niet leuk om tegen te spelen.

Voor elke schaker geschikt

De DGT Centaur (verkrijgbaar via schaakkoning.nl) is gemaakt om het voor iedereen naar de zin te maken. Om iedereen een goed partijtje schaak te laten spelen. Of je nu een beginner bent of juist een al (wat) gevorderde sterke schaker. Of je nu een thuisspeler bent of wellicht een clubspeler. Centaur zal zich aan jou aanpassen zodra je je eerste zet hebt gedaan. Het slimme algoritme past zich automatisch aan jouw niveau aan en geeft je altijd een uitdagend spel. Een spelletje schaak dat zowel educatief als erg leuk is! Het heeft een hint systeem en de optie om elke positie in te stellen.

Groot aanpassingsvermogen

De grootste eigenschap van deze geweldige schaakcomputer is toch wel het adaptieve intelligente schaakprogramma. Dit intelligente schaakprogramma past zich automatisch aan aan het niveau van de tegenspeler. Daarmee zorgt deze schaakcomputer ervoor dat je altijd een geschikte schaakpartner hebt.

Het fraai vormgegeven schaakbord heeft aanraaksensoren die de gemaakte zetten moeiteloos registreren. Het heeft een oplaadbare batterij, e-Paper display, intuïtieve instellingen in vele talen en verzwaarde plastic schaakstukken. De computerbewegingen worden aangegeven door unieke ronde LED-lampjes. Ook leuk: wil je toch eens een vriend of vriendin uitdagen? Zet de computer dan gewoon uit. Gebruik een schaakklok zoals de DGT 3000 om het extra uitdagend te maken.

De DGT Centaur is echter niet geschikt om een verbinding te maken met jouw computer of andere online schaakportalen. Maar dat is ook helemaal niet nodig. Je zult het gegarandeerd niet missen. Gebruik de Centaur om te spelen, te leren, te trainen, te analyseren en om je spelniveau te verbeteren. Maar bovenal, gebruik de schaakcomputer om er veel plezier aan te beleven! Dankzij deze geweldige schaakcomputer kun je ook zonder fysieke tegenstanders je strategische en logische doelen bereiken. Met de DGT Centaur kun je je vaardigheden steeds verder vergroten.